Dag 15 - Terug naar Anchorage

20 juli 2014 - Anchorage, Alaska, Verenigde Staten

Vandaag heb ik niet veel te melden. We zijn weer terug in Anchorage. Straks gaan we met de groep voor de laatste keer samen eten. En dan gaan we morgen begin van de middag naar het vliegveld om te beginnen aan onze reis terug naar Nederland.

Alvast bedankt voor het meelezen, meeleven en het plaatsen van reacties!

1. Maaike:
    21 juli 2014
    Bedankt voor alle geweldige verslagen en alvast een hele goede reis terug! Tot gauw!

Veel liefs
    Maaike
  2. Gilbert en Monique:
    21 juli 2014
    Hè wat jammer dat jullie avontuur daar alweer voorbij is....Ook wij hebben genoten van de verslagen en de foto's, we konden er geen genoeg van krijgen! Bedankt daarvoor! Goeie reis terug en tot snel!
  3. John en Susan:
    Wat zullen we 's morgens jullie reisverhaal missen, maar we verwachten dan mondelinge verslagen natuurlijk:)

Een hele goede ruime reis terug en pa haalt jullie op.

Wáár staat vluchtnr. en tijd dan? Zie je wel goed van mij dat sms je:)

Veel liefs, mam
  4. Kitty:
    21 juli 2014
    Wat is het snel achter de rug, ik ga het zeker missen jullie dagelijkse verslagen, het was een begin van mijn dag. Na al die mooie foto`s zal nederland best even tegenvallen. Voorspoedige thuisreis en tot gauw mails
    Lieve groet, Kitty
  5. Carla:
    21 juli 2014
    Wat hebben jullie een mooie reis gemaakt zeg! Ik heb genoten van jullie verhalen en best veel herkend. :-)
    Goede en veilige terugreis!