Dag 1 - Aangekomen in Alaska

6 juli 2014 - Anchorage, Alaska, Verenigde Staten

Even een korte eerste update. We zijn goed aangekomen in Alaska! De vlucht verliep perfect met mooi uitzicht op IJsland, Groenland en Canada. Uitzicht vanuit het vliegtuig op Canada

Het eerste hotel ligt aan een meer met een groot watervliegtuig-vliegveld. Ze vliegen hier ook af en aan. Erg leuk om te zien en te horen. Later deze reis gaan we zelf ook met zo'n vliegtuigje.

1. Maaike:
    7 juli 2014
    Fijn te horen dat jullie goed aangekomen zijn! Jullie zullen wel kapot zijn. Slaap lekker!

Liefs
    Maaike
  2. Rob en Gerda:
    7 juli 2014
    Fijn om te weten dat jullie veilig en wel zijn aangekomen.

Nu kan de vakantie pas écht beginnen. Heel veel liefs vanuit een droog en bewolkt Amsterdam.

Heel veel liefs en ... pas op met de beren! Weten jullie al bij welke soort je herrie moet maken en bij welke juist niet?
  3. John en Susan:
    7 juli 2014
    Fijn dat de reis zo goed is verlopen, voor jou ook Simone?
    Slaap lekker nu en dan verder alleen maar genieten, genieten!

Veel liefs,
    Susan
  4. Gilbert en Monique:
    7 juli 2014
    Fijn dat jullie er zijn! We zijn heeeel benieuwd naar al jullie avonturen! Geniet ervan, dat doen wij hier ook in zonnig Griekenland! Groetjes!
  5. Kitty:
    7 juli 2014
    Wat leuk en wat snel, ik zit nu al te genieten van jullie verslag en nieuwsgierig wat komen gaat, het voelt net alsof ik erbij ben.
    Geniet voor de volle 100% na alle ellende en onzekerheid en neem deze prachtige reis goed in jullie op.
    Simone, je bent een toppertje dat je dit al aandurft ik wou dat ik al zover was. Petje af voor je.
    Liefs Kitty
  6. Lisette:
    7 juli 2014
    Goed te horen dat jullie een goede reis hebben gehad met mooi uitzicht. Op naar alle mooie dingen die jullie nog gaan beleven. Heel veel plezier! Groetjes Hans en Lisette